Dashboard | Follow
//Diyaa's Tutorial's\\


ME POST TUTO TAGGIE



Skin By APIS . Basecode By WANA
Rindu Blog ^^


Hello Everyone , aku mintak maaf if dah lama sangat tak update blog tutorial ni :( aku busy for study . And rasa afraid , yeah dah nak pmr en en ? so kene study betul-2 :( And that's why baru harini nak update blog :) Sorry , insyaAllah kalau aku ada masa yang lama (Free) aku akan update post lagi kayy ? Amin ~ Hihihi . Okay , todah hari jumaat . And lagi 2 hari je nak abis cuti :'( Ughhh ! Taknak sekolahhhh :'( Nak cuti lama-2 :'(

Hmm , kalau sekolah mcm bosan :'( Aku still tak ade kawan dekat sekolah baru tu :'( Kalau dekat sekolah smart banyak laa kawan :'( Rindu kawan-2 sekolah lama aku tu :'( Series rindu sangat-2 . Nak contact pun susah , sbb sekarang masing-2 buat hal sendiri and masing-2 dah busy for study sama mcm aku lah kan :') hmm sekolah baru pun aku kenal tak ramai :( teringin la jugak ada kawan ramai , tapi dorang snob :'(

Oh yaa, result exam ? Uwaaaaaaaaaaaaaaa :'( Sedih ahhh dooo :'( Exam aku 1 je gagal , aku gagal sej :'( Tak sangka ada yg gagal . Aku mmg taknak ada yg gagal ! Tapi alhamdulillah sbb math aku lulus . berbangga ni ! Hihihihi eh kira okay la kan ? Dari yg dulu ? result math aku dapat 2 markah je dengan Fie tu ha . Hahahah xD tu pun kiteorg bangga auw dapat 2 markah :P

Hmm takde laa , dulu aku just suke main-2 bila belajar :( now dah menyesal dahh :( korang jangan jadi mcm aku kayy ? Belajar rajin-2 to adik-2 aku :) Jangan ikut mcm kakak awak ni :P hahaha xD BI aku pun cukup-2 makan je . Alhamdulillah sangat-2 :') Kita boleh belajar dari kesilapan kan ? Yeahhh Amin ~ Hmm budak kelas aku ? Hm ntah laa ~ 

Kadang-2 sakit hati bila tengok dorang , jelly pun ada , dorang pandai , takde gagal pun :( hmm takpe la kan ? dah mmg semua tu untuk diorang . Tapi tak payah la sampai nak berlagak kan ? :') Nak menunjuk semua . Haihh Ya Allah ~ Sedihnyaa hati bila dilakukan seperti apa je . Saje je nak buat aku sakit hati :) Perkembangan aku ? Hahahah xD Ntah lahh ~ macam ni jelaa :') seperti biasa . Bosan la jugak kalau lakukan benda yg sama je :( Nak jugak something yg best . 

Aku ingat cuti ni nak gi holiday ke apa , tapi mama pun kerja , ain ada class semua :( susah nak luangkan masa dengan family , sbb mama aku pun tak suka nak berjalan and keluar rumah . Kalau cuti je mesti terperap dekat rumah . Hahahaha xD Biasa la tu kan ? Nak buat mcm mana , nnti aku dah besar aku pulak asyik ajak mama jalan-2 ;'D haa tunggu laa nnti bila aku dah kaya dengan Aim nnti :* Hihihih , alright aku nak tidur , sini hujan so best kalau tidur (Y) hahaha Boii . Me Love You guys ;)


Older Post | Newer Post